گارانتی محصولات شرکت تکنما

مهمترین مورد در خصوص سیستم های نظارتی مانند آیفون های تصویری، علاوه بر کیفیت و امکانات بحث تعهد و خدمات پس از فروش آن می‌باشد که در پیشرفت و فروش آن محصول تاثیر گذار میباشد. شرکت تکنما با راه اندازی سامانه دریافت اطلاعات گارانتی محصولات شرکت تکنما برای مصرف کنندگان عزیر این امکان را فراهم نموده است که با وارد کردن شماره سریال دستگاه که بر روی بدنه دستگاه به صورت یک لیبل زده شده است از زمان باقی مانده از گارانتی محصول خود مطلع بشوید. البته از ابتدا محصولات آیفون تصویری تکنما دارای ۳۶ ماه گارانتی بوده و به راحتی میتوان از روی تاریخ درج شده روی بدنه محصول نیز به مدت زمان باقی مانده از گارانتی پی برد.

شرکت ایمن فربد سپاهان آماده پاسخگویی در خصوص تعمیرات آیفون تصویری تکنما و خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات این شرکت از طریق نمایندگی ایفون تصویری تکنما در اصفهان می‌باشد.

مشاهده ویدیو نحوه دریافت اطلاعات گارانتی محصولات شرکت تکنما :


این شرکت علاوه بر انجام کلیه تعمیرات ایفون تصویری نکنما اماده نصب و اجرای سیستم ایفون تصویری در کلیه پروژه های کوچک و بزرگ و صنعتی می‌باشد. شما میتوانید با تماس با کارشناسان فروش از طریق شماره ۰۳۱۹۱۰۰۳۰۳۷ و یا ۰۹۱۳۳۶۴۸۶۴۱ درخواست خود را ارائه کنید تا کارشناسان فنی شرکت در سریع ترین زمان موارد لازم جهت انجام خدمات مورد نظر را بررسی نمایند.

همچنین میتوانید به منظور خرید محصولات ایفون تصویری تکنما با شماره های بالا تماس حاصل بفرمایید و یا به صورت آنلاین از طریق این لینک اقدام به خرید بفرمایید و از مزایای این فروشگاه بهره مند شوید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *