قیمت محصولات تکنما

با توجه به روند صعودی قیمت اکثر برندهای مطرح بازار انتظار میرفت که این برند نیز دچار افزایش قیمت بشود. شرکت تکنما سرانجام در اردیبهشت ۱۴۰۰ لیست جدید محصولات خود را منتشر کرد. این شرکت دلیل افزایش قیمت محصولات تکنما را به شرح زیر اعلام کرد.

۱- این افزایش ناشی از چند برابر شدن قطعات الکترونیک در کشور چین می باشد که بهای تمام شده محصولاتی که قطعات الکترونیک زیاد در آنها استفاده شده است بین ۳۰ الی ۶۰ درصد افزایش داده است.
۲- شرکت تک نما به دلیل استفاده از قطعات برنامه پذیر در طراحی خود بیشترین آسیب را از این افزایش قیمت در بهای تمام شده محصول خود دیده است.
۳- در همین راستا بیشترین اثر منفی در پنل های تک نما دیده شده است, به طوری که با قیمت گذاری جدید پنل ها, شرکت تک نما بدون سود, قیمت های جدید را اعلام کرده است.
۴- در مرحله بعد برای نگهداشتن یک محصول رقابتی در بازار به طور موقت گوشی D43 را با افزایش بسیار اندک قیمت گذاری نموده است.

نتیجه :
۱- قیمت گوشی D43 میتواند پایدار نباشد و همه چیز به روزهای آینده و شرایط بازار بستگی خواهد داشت.
۲- قیمت پنل های شرکت تک نما در سری K و با توجه به بهای تمام شده محصول به اجبار در پایین ترین قیمت ممکنه اعلام شده است.

 

شما میتوانید جهت اطلاع از جدیدترین قیمتهای محصولات تکنما از طریق ارتباط با با نمایندگی تکنما در اصفهان و یا خرید آنلاین محصولات در فروشگاه اینترنتی سکیوریتی کالا اقدام نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *