راهنمای خرید جک برقی در سال 1399

خرید جک درب اتوماتیک خارجی در ایران با توجه به مشکلات بسیار در بحث واردات و تامین قطعات یک چالش بزرگ می‌باشد. شاید در رده جکهای خارجی اگر این مشکلات نبود انتخاب سختی پیش رو نبود و بر اساس تجربه افرادی که سال ها از این برندها استفاده کرده اند میتوانست اقدام به خرید این برندها کرد. اما امروزه شرایط متفاوت بوده و به همین دلیل در اینجا قصد داریم تا با راهنمای خرید جک برقی در سال ۱۳۹۹ همراه شما باشیم تا انتخاب مناسبی برای درب پارکینگ بازویی و یا ریلی منزل خود داشته باشید.

اگر بر اساس تجربه شخصی و یا افرادی که بیش از ۱۰ سال از جکهای ایتالیایی و یا آلمانی استفاده کرده اند بخواهیم جک پارکینگی خرید نماییم بدون شک با برندهایی مانند ( بنینکا – Beninca ) ، ( بی اف تی – BFT ) ، (زومر – Sommer ) ، (فک – Faac) ، (کامه – Came ) ، (نایس – Nice) و … روبرو خواهیم شد. انتخاب هر یک از این برندها بدون شک حس خرید خوب را به هر خریداری القا خواهد کرد اما سوال اصلی اینجاست که آیا این برندها کیفیت سابق را دارند؟ قطعات مصرفی آنها در بازار به راحتی در دسترس خواهد بود؟ بیشترین تغییرات قیمت در چند سال اخیر بر روی کدامیک از این برندها بوده و در آخر ارزش خرید کدامیک بالاتر است؟

در سال ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ قیمت‌های جکهای پارکینگی خارجی رشدی بیش از ۳۰۰ درصدی را داشته و در برخی برندها این مقدار به ۵۰۰ درصد نیز رسیده که این تغییرات و بالاتر رفتن قیمت نشان از برتری و بالاتر بودن کیفیت آن برند به هیچ وجه نبوده و تنها مشکلات گمرکی و تاحدودی بودجه شرکت واردکننده در میزان افزایش قیمت آن تاثیر گذار بوده است.

تامین قطعات:

عمر جکهای خارجی به طور میانگین ۱۲ الی ۱۷ سال می‌باشد که با توجه به تردد و نوع مصرف این مقدار کمتر یا بیشتر می‌تواند باشد اما به هر حال جکهای درب اتوماتیک نیز همانند سایر قطعات الکترومکانیکی در طول کارکرد خود دچار مشکلاتی نیز می‌شوند و در حال حاضر بسیاری از جکهای درب اتوماتیک وارداتی بعد از چندین سال کارکرد به دلایل مختلف نیاز به تعمیر خواهد داشت، تجربه شخصی این مجموعه و شرکت ایمن فربد سپاهان در این سالهای اخیر نشان داده تا کم و بیش تمام برندهای فوق دچار مشکل تامین قطعه بوده اما برندهایی نظیر BFT ، FAAC و تا حدودی Beninca کمتر دچار کمبود قطعه بوده و از این لحاظ خرید این برندها معقول به نظر می‌رسد. البته سایر برندها نیز مانند nice ، sommer ، Came  و … نیز دارای بسیاری از قطعات اصلی و مصرفی هستند و در شرایط خاص نیز بسیاری از تعمیرکنندگان از قطعات استوک و یا غیر اصلی جهت تعمیر استفاده میکنند. بنابرین از لحاظ تامین قطعات اگر دسترس بودن آن برای شما از اهمیت بیشتری برخوردار است استفاده از برندهای بی اف تی ، فک و بنینکا پیشنهاد ما به شما می‌باشد.

همچنین در رده خرید محصولات چینی از لحاظ تامین قطعات خرید جک درب اتوماتیک Beta بهترین گزینه می‌باشد و استفاده از سایر برندها اگرچه قیمتی پایین تری دارند اما تامین قطعات مناسبی هم بعد از ۶-۷ سال نخواهد داشت مانند برندهای barzante ، Universal ، Smart و …

میزان تغییرات قیمت:

شاید سوالی برای شما پیش بیاید که چرا محصولاتی که در ۲ سال گذشته قیمتهایی نزدیک به هم داشته، امروزه دارای اختلاف قیمتی بیش از ۳ میلیون است؟ جواب این سوال را بدون شک باید از شرکتهای واردکننده این محصولات پرس و جو کرد. مجموعه ما در این خصوص صحبتهایی با بازرگانان و شرکتهای وارد کننده داشت که نتیجه تمام صحبتا به میزان واردات آنها برمیگشت، بدین معنی که شرکتهای وارد کننده محصولاتی مانند BFT و NICE به دلیل واردات زیاد دچار کمترین تغییرات قیمت در این سالها بوده و شرکتهایی که تعداد کمتری را وارد میکنند به دلیل نوسانات ارزی دارای بیشترین افزایش قیمت بوده اند مانند FAAC و Sommer

در خصوص برندهای چینی نیز این افزایش قیمتها یکنواخت بوده و تغییرات چشمگیری بین برندهای مختلف نبوده.

ارزش خرید:

با جمع بندی و بررسی کیفی و تجربه مجموعه ما در نظر گرفتیم تا ارزش خرید جکهای بازویی و موتورهای ریلی و زیرسقفی خارجی را برای شما به اشتراک بگذاریم تا انتخاب هرچه بهتری در این زمینه داشته باشید. بدین ترتیب انتخاب هریک از اپراتورهای زیر در سال ۱۳۹۹ می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

بهترین گزینه خرید جک درب اتوماتیک بازویی خارجی:

بهترین گزینه خرید جک درب اتوماتیک ریلی خارجی دنده شانه ای خارجی:

بهترین گزینه خرید جک درب اتوماتیک ریلی (زیرسقفی) خارجی:

شما مینوانید کلیه جکهای معرفی شده در راهنمای خرید جک برقی در سال ۱۳۹۹ و یا سایر برند های مد نظر خود را از فروشگاه اینترنتی تجهیزات سیستم‌های امنیتی سکیوریتی کالا تهیه بفرمایید و به منظور تهیه قطعات با بخش فنی فروشگاه در تماس باشید.


تلفن تماس بخش فروش: ۰۳۱۹۱۰۰۳۰۳۷

تلفن بخش فنی: ۰۹۳۵۶۴۰۱۸۰۹

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *