آیفون تصویری

علت های نویز تصویر در آیفون تصویری پس از نصب میتواند ناشی از چند دلیل باشد. گاهی بعضی از تکنسین های نصب آیفون تصویری بعد از نصب آیفون متوجه میشوند که تصویر نهایی دچار نویز، برفک و یا سیاه سفید میباشد که چنین نتیجه ای برای کارفرما به هیچ وجه قابل قبول نمیباشد و تکنسین ناچار به رفع نویز میباشد، بنابرین تشخیص علت نویز میتواند زمان رفع عیب را به طور چشمگیری کاهش دهد.

بنابرین نصاب آیفون تصویری باید قبل از تهیه جنس چندین نکته را بررسی کند که همه این موارد با یک بازدید میتواند مشخص شود. اولین و مهم ترین بخش خرید و نصب و راه اندازی یک  آیفون تصویری نوع کابل استفاده شده در ساختمان است. بهترین نوع کابل تصویر مورد استفاده در فواصل کمتر از ۵۰ متر کابل هایی با نرخ ۰٫۶ است که به صورت زوج تهیه می شوند. کابل های زوج به طور قطع باید دارای فویل و شیلد باشند(ترجیحا مسی)، که علت وجود شیلد کاهش نویز داخل سیستم است. اما این نویز چگونه بوجود میاید؟ جواب ساده است، استفاده از منبع تغذیه و عبور این کابل ها از کنار کابل برق ۲۲۰ ولت باعث به وجود آمدن این نویز میشوند، که برای روشن شدن LCD استفاده نیاز به برق ۲۲۰ میباشد، بنابرین نمیتوان از کابل برق دوری کرد (منبع تغذیه ۲۲۰ ولت نیز به تنهای عامل نویز است)، پس استفاده از شیلد در کابل ها، درصد زیادی از نویز را کاهش میدهد. شیلد سیم به ارت ساختمان وصل شود.

وجود فویل هم روی کابل، نویز های خارجی از قبیل امواج رادیویی و پارازیت های موجود در محیط را کاهش میدهد. بنابرین انتخاب کابل مناسب مهمترین قسمت در نصب یک آیفون میباشد.

نکته دیگر انتخاب آیفون تصویری است که درب باز کن های تصویری موجود در بازار به ۲ دسته آنالوگ و دیجیتال تقسیم شده، که نصب هر کدام متفاوت است.

تکنسین های نصب آیفون تصویری علاوه بر رعایت نکات بالا باید در زمان نصب نیز باید حوصله به خرج داده و تمام اتصالات خود را ترجیحا لحیم کنند و از نوارچسب به هیچ عنوان در نصب استفاده نکنند تا هرگونه نویز احتمالی را از بین برود.

پ.ن: دیده شده که متاسفانه بسیاری از عزیزانی که اقدام به نصب آیفون تصویری میکنند و هزینه های ناچیز دریافت میکنند و یا حتی رایگان اقدام به نصب میکنند هیچ یک از این نکات را رعایت نکرده و علاوه بر هزینه مجدد برای کارفرما، دستگاه ها را نیز با استفاده از عدم رعایت نکات استاندارد از گارانتی خارج میکنند.( تعرفه نصب هر قطعه در سال ۱۳۹۷ مبلغ ۴۵۰۰۰ تومان میباشد).


 

به منظور خرید و یا دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در واحد فروش و فنی تماس حاصل بفرمایید و یا از طریق فروشگاه اینترنتی سکیوریتی کالا اقدام به خرید آن نمایید.

تلفن دفتر مرکزی:   ۰۳۱۹۱۰۰۳۰۳۷

فکس: —

تلفن همراه (مدیریت): ۰۹۱۳۳۶۴۸۶۴۱

پشتیبانی: ۰۹۳۵۶۴۰۱۸۰۹

ایمیل: info@ifs-co.ir

کانال تلگرام: کلیک کنید

صفحه اینستاگرام: کلیک کنید

فروشگاه اینترنتی تجهیزات حفاظتی: کلیک کنید

 

 

۱ دیدگاه

  • سلام. مشکلی بابت اضافه کردن کابل نیست اما اتصالات حتما لحیم کنید و از شیرینک بجای چسب برق استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *