اولین اقدام در هوشمند سازی خانه، استفاده از قفل هوشمند با کارایی مناسب می باشد. شرکت داهوا (Dahua Technology) به عنوان یک پیشرو در عرصه سیستم های امنیتی اقدام به تولید سری جدید قفل هوشمند با بهره مندی از بلوتوث و wifi 433 کرده است. تا با بهره مندی از بلوتوث و wifi بتوان به راحتی به ایمنی بیشتری دست یافت.

یکی از مزایای استفاده از این نوع قفل های هوشمند نسبت به قفل های سنتی، عدم استفاده از کلید و به طبع عدم گم شدن کلیدها، عدم تکتیر کلید ها توسط سارقین و دسترسی از راه دور به قفل هوشمند می باشد. قفل هوشمند Dahua Smart Lock یک ترکیبی از قفل مکانیکی با یک موتور الکترونیکی مخفی در پنل می باشد. زبانه قفل می تواند به راحتی بدون از بین بردن بدنه اصلی, قفل خود را به قفل هوشمند Dahua متصل کند بنابرین نیازی به تغییر در ساختار درب و قفل نمی باشد بلکه تنها با نصب پنل داخلی و خارجی قفل بر روی بدنه انجام می پذیرد. قفل هوشمند Dahua در بازار ایران در دو رنگ نقره ای و سیاه موجود می باشد. در زیر برخی از مشخصات فنی آن ذکر شده است.

  • برخورداری از درجه B امنیتی و دارای مقاومت حداکثری
  • ساخته شده از آلیاژ روی، بخش فلزی قفل هوشمند Dahua دارای استاندارد IK08 می باشد. به همین دلیل ساختار مستحکم قفل ها تضمینی بر امنیت آن شده است.
  • امکان بازکردن درب از راه دور در صورت لزوم, و در عین حال امکان ورود افراد غیر مجاز را غیر ممکن می سازد .
  • امکان بازکزدن درب از طریق ۴ روش: کلید، کارت، رمز عبور و بلوتوث

این محصول در دو نوع دارای بلوتوث و در نوع دارای بلوتوث و بی سیم ۴۳۳ عرضه شده است که محصولات سری بلوتوث و بی سیم ۴۳۳ قابلیت پشتیبانی از باز کردن قفل از راه دور را دارا می باشند. هنگامی که این قفل هوشمند با VTO2111D-WP (433) متصل شود ، می توانید درب را برای مهمانان خود از راه دور و از طریق برنامه DMSS در تلفن همراه هوشمند خود باز کنید.

عملکرد حفاظتی و مکانیسم قوی تر کارت های رمزگذاری شده بسیار پیچیده تر از موارد معمول مانند کلیدها می باشند که امکان تکثیر آن ها را به شدت کاهش می دهد علاوه بر این مورد، کاربران همچنین می توانند از اتصال بلوتوث استفاده کنند که دارای سازگاری با الگوریتم های رمزنگاری برای برقراری ارتباط امن می باشد.

با استفاده از آخرین فن آوری ها برای ارتقاء قفل های خود خانه های خود را به مکانی امن تر تبدیل کنید.

انتشار قفل هوشمند داهوا، نمونه دیگری از انجام ماموریت DAHUA به عنوان ” شهری امن تر و زندگی هوشمندتر” است.


به منظور دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت با همکاران ما در کادر فروش تماس حاصل بفرمایید

تلفن دفتر مرکزی:   ۰۳۱۹۱۰۰۳۰۳۷

فکس: —

تلفن همراه (مدیریت): ۰۹۱۳۳۶۴۸۶۴۱

پشتیبانی: ۰۹۳۵۶۴۰۱۸۰۹

ایمیل: info@ifs-co.ir

کانال تلگرام: کلیک کنید

صفحه اینستاگرام: کلیک کنید

فروشگاه اینترنتی تجهیزات حفاظتی: کلیک کنید

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *