نمایندگی تکنما اصفهان

به ندرت پیش می‌آید که شما نیاز به بازکردن ۳ درب با یک آیفون تصویری را داشته باشید اما اگر در شرایط خاصی مجبور به بازکردن ۳ درب توسط مانیتور داخل واحد بودید نیاز به طراحی و استفاده از لوازم جانبی مانند ماژول رابط جک و ترانس خواهید داشت تا با استفاده از درب بازکن تصویری تکنما از چنین قابلیت منحصر به فردی استفاده نمایید. یکی از قابلیت‌های مانیتور تکنما بازکردن درب اتوماتیک می‌باشد که در این حالت برای بازکردن جک درب اتوماتیک نیاز به یک ماژول رابط جک دارید.

حال فرض کنید ساختمانی دارای ۳ درب نفر رو می‌باشد و شما می‌خواهید این ۳ درب را با مانیتور داخل واحد باز کنید. در این حالت شما می‌بایست درب شماره یک را مستقیم به پنل متصل نمایید و برای درب شماره ۲ و ۳ از یک ماژول رابط جک استفاده نمایید. دقت کنید که در این حالت درب ها توسط یک مانیتور به صورت غیر همزمان باز می‌شود.

برای درک بهتر و چگونگی عملکرد این روش می‌توانید نحوه‌ی سیم بندی را در ادامه مشاهده نمایید.

درب بازکن تصویری تکنمادرب بازکن تصویری تکنما

درب بازکن تصویری تکنما

 

لازم به ذکر است اگر جک درب اتوماتیک شما از برند محک می‌باشد در سیستم نصب شده شما از ماژول رابط جک استفاده نشده است زیرا این ماژول برای بازکردن تمامی جک‌ها استفاده می‌شود به جز جک درب اتوماتیک مجک .

به منظور دریافت اطلاعات بیشتر و یا خرید محصولات درب بازکن تصویری تکنما از طریق بخش فروشگاه اقدام نمایید و یا با نمایندگی تکنما اصفهان تماس حاصل بفرمایید.

تلفن‌های تماس نمایندگی تکنما اصفهان:

۰۹۱۳۳۶۴۸۶۴۱      –    ۰۹۳۵۶۴۰۱۸۰۹      –    ۰۳۱۹۱۰۰۳۰۳۷


سایر آموزشها:

کاربرد ایزولاتور در محصولات تکنما

نحوه‌ی سیم بندی تمام آیفون‌های تصویری 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *