کرکره برقی بر روی استخر

شاید ذهنیت شما از کرکره اتوماتیک یک سیستمی باشد که تنها در جهت بالا و پایین قادر به کار خواهد بود و در شرایط کاری افقی کاربردی ندارد. اما جهت استفاده از کرکره برقی بر روی استخر نیز میتوان استفاده کرد و از مزایای این سیستم بیشتر بهره برد.

یکی از دغدغه های بسیاری از افرادی که دارای ویلا و باغ با استخر سر باز هستند، تمیز نگه داشتن آب استخر، جلوگیری از تبخیر و سقوط کودکان به درون استخر و … میباشد.

پس اگر یکی از این افراد هستید و به دنبال رفع این مشکل هستید با ما همراه باشید تا راه حل تمامی این مشکلات را با امکان نصب کرکره برقی برای شما حل کنیم.

پوشش استخر با کرکره اتوماتیک

از مزایای استفاده از این کرکره استخر میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

  • کاهش هزینه نگهداری و نظافت آب
  • جلوگیری از افتادن اشیا و افراد به خصوص کودکان به درون آب
  • کاهش تبخیر آب در فصول گرم

اما سوال بعدی که در اینجا مطرح میشود این است که آیا این کرکره برقی بر روی استخر با توجه به اینکه با برق ۲۲۰ ولت کنار استخر کار میکند ایمن میباشد یا خیر؟

در شرایطی از فبیل استخر ، جهت استفاده از سیستم های کرکره اتوماتیک باید محیط موتور کاملا ایزوله شود و اینکار با استفاده از کاور با طرح هایی نزدیک به محیط استخر انجام میشود تا علاوه بر زیبایی به استخر، ایمنی آن را هم بالا ببرد.

از کرکره برقی جهت پوشش استخر میتوان تمامی استخر ها با طراحی های مستطیل و مربع حتی با زوایای نا متقارن استفاده کرد. پس نگران این موضوع نباشید و طراحی و اجرا را بر عهده ما بگذارید.

منبع: سکیوریتی کالا


شما میتوانید به منظور دریافت اطلاعات بیشتر و یا درخواست نصب کرکره اتوماتیک استخر در اصفهان با شماره ۰۹۱۳۳۶۴۸۶۴۱ و یا کارشناسان فروش شرکت ایمن فربد سپاهان ما تماس حاصل بفرمایید و جزئیات پروژه خود را ارسال نمایید. این شرکت تنها شرکت ارائه دهنده سیستم های کرکره برقی بر روی استخر با مجرب ترین افراد در این زمینه میباشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *