تعمیر موتور درب اتوماتیک کروز ۱۱۰۰

خدمات پس ار فروش و تهیه قطعات هر محصول اعتبار آن محصول و شرکت تولید کننده‌ی آن می‌باشد. شرکت ایمن فربد سپاهان مفتخر است اعلام نماید آماده ارائه کلیه خدمات پس از فروش موتور درب اتوماتیک کروز، شامل نصب این محصول توسط مجرب ترین کارشناسان و تعمیر موتور درب اتوماتیک کروز ۱۱۰۰ با قطعات اصلی می‌باشد. موتور کروز ۱۱۰۰ از قدیمی ترین موتورهای درب اتوماتیک ساخت ایران می‌باشد که در شهر اصفهان تولید و عرضه می‌شود. این موتور علاوه بر کیفیت ساخت بالا دارای طول عمر بالایی نیز می‌باشد تنها در صورتی که به صورت استاندارد نصب شده باشد و استفاده از آن در دربهایی با شرایطی مناسب قدرت کروز ۱۱۰۰ صورت گرفته باشد. اما در هر صورتی که در استفاده از آن دچار مشکل شده اید و نیاز به خدمات پس از فروش دارید با ما در تماس باشید.

این خدمات شامل عیب یابی در محل، تعمیرات، پیگیری گارانتی محصولات، فروش و ارسال محصولات در کمترین زمان می‌باشد. همچنین با توجه به حفظ کیفیت قطعات و جایگزین نشدن قطعات غیراصلی در بازار از فروش قطعه معذوریم و تنها خدماتی پذیرفته میشود که توسط این شرکت تعمیر بشود.

لازم به ذکر است به منظور دریافت خدمات پس ار فروش موتور کروز در استان اصفهان شما عزیزان می‌توانید با شماره های دفتر مرکزی تماس گرفته، سپس کارشناسان فنی شرکت به منظور هماهنگی های لازم، در کوتاه‌ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.

در حال حاضر خدمات پس از فروش و تعمیر موتور درب اتوماتیک کروز ۱۱۰۰ برای شهرهای اصفهان، بهارستان، نجف آباد، شاهین شهر، خمینی شهر، فلاورجان، فولادشهر، زرین شهر، زیار در نظر گرفته شده است و در صورتی که محل شما خارج از موارد ذکر شده است با پشتیبانی تماس حاصل بفرمایید تا راهنمایی های لازم جهت تعمیر محصول مورد نظر انجام بگیرد.

 


شما عزیزان میتوانید به منظور خرید موتور درب اتوماتیک کروز ۱۱۰۰ و یا دریافت خدمات پس از فروش توسط نمایندگی موتور کروز اصفهان در طی ساعات اداری تماس حاصل بفرمایید.

تلفن دفتر مرکزی:   ۰۳۱۹۱۰۰۳۰۳۷                 پشتیبانی فنی : ۰۹۳۵۶۴۰۱۸۰۹

تلفن همراه (مدیریت): ۰۹۱۳۳۶۴۸۶۴۱

ایمیل: info@ifs-co.ir

 [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *