کنترل تردد برایتون

قابلیت کنترل تردد برایتون ویژه و کاربردی برای شمارش سوژه هایی است که در محدوده میدان دید دوربین مداربسته عبور می‌کنند. شمارش افراد به این صورت است که این دوربین‌ها بعد از نصب در مکان موردنظر تعداد افرادی که به آن مکان وارد شده و یا از آن خارج می‌‎‌شوند، شمارش کرده و داده‌ها را بلافاصله نمایش دهند.
شمارش افراد با کمک دوربین‌های مداربسته، یک ویژگی فوق‌العا‌ده است که با عملکردی هوشمندانه اطلاعات مفیدی را در اختیار افراد قرار‌میدهد.

دوربین‌هایی با این قابلیت کنترل تردد برایتون می‌تواند انتخابی مناسب برای سازمان‌ها و مراکز خرید بزرگ،ورودی هتل،موزه، سوپرمارکت و…. که شمارش افراد و مشتریان ضرورت دارد باشند. اهمیت دانستن تعداد تردد و ورود و خروج در بسیاری از مراکز امروزه در اولویت بوده و علاوه بر حفظ امنیت و برقراری نظم، میتوان تاثیر بازاریابی و تبلیغات خود را نیز در روزهای خاص با این روش کنترل و بررسی کنید. به عنوان مثال در روزی که یک فروشگاه تخقیقات ویژه ای بر روی محصولات خود داشته با بررسی تاثیر آن و تکرار تخفیفات در ماه های بعدی نیز تجارت خود را توسعه و با استفاده از تکنولوژی مسیر پیشرفت حرفه خود را هموار کنید.

منبع: داتیس


 

شما میتوانید به منظور درخواست بازدید و یا نصب در شهر اصفهان از طریق نمایندگی برایتون اصفهان و با شماره ۰۹۱۳۳۶۴۸۶۴۱ تماس حاصل نمایید و یا جزئیات پروژه خود را به شماره واتس اپ داده شده ارسال نمایید.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *