جک زیرسقفی اکسترا EX4024 از قدیمی های جکهای زیرسقفی یا سکشنال تولید داخل می‌باشد اما در این چندین ساله با تست و بررسی تمامی ایرادات آن برطرف شده و به بازار ارائه شده است. این جک با بهره مندی از موتور ۲۴ ولت متحرک و ۱۱۰۰ نیوتنی خود توانایی جابجایی دربهای ریلی تا وزن ۸۰۰ کیلوگرم را به راحتی داشته و اگر در دربهای سکشنال مورد استفاده قرار بگیرد توان ۱۱۰۰ نیوتنی به منظور جابجایی منتقل می‌کند. در این مدل قابلیت نصب بر روی دو درب دارید و مناسب برای درب هاییست که به صورت چپ و راست حرکت میکنند و یا در نزدیکی هم و مجرا هستند نیز قابلیت اجرا دارد. این قابلیت باعث میشود تا علاوه بر کاهش هزینه برای مصرف کننده، ضریب امنیت آن به دلیل عدم نیاز به میکروسوئیچ و مگنت و … به صورت چشمگیری بالا رود. جک زیرسقفی اکسترا EX4024 دو موتوره که با نام زیرسقفی اکسترا دبل هم شناخته میشود دارای ۸ متر ریل زنچیری ، دو موتور، یک مدارفرمان برای هردو موتور ، یک جفت چشم درب اتوماتیک، ۴ ریموت و یک فلاشر می‌باشد.

این جک با بهره مندی از ولتاژ ورودی ۲۴ ولت این امکان را به مصرف کننده می‌دهد که با استفاده از باتری بک آپ، امکان باز و بست کردن درب به صورت محدود وجود داشته باشد،

سیستم عملکرد ریل این زیرسقفی به صورت زنجیری بوده و دارای ۲ ریل ۴ متری (مجموع هشت متر) بوده و بازشو هر دهنه درب تا ۳۶۰ سانتی متر خواهد داشت (مجموع ۷۲۰ سانتی متر) لازم به ذکر است در صورتی که شما نیاز به بازشویی بیش از ۳۶۰ سانتی متر دارید باید ریل اضافه خریداری نمایید که این ریل ها به صورت پک های ۱ متری ارائه می‌شود. به منظور خرید ریل اضافه با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

به طور کلی و از لحاظ فنی این جک زیرسقفی گزینه خرید اقتصادی بسیار مناسب جهت دربهای سبک و نیمه سنگین با تردد بالا می‌باشد. و تنها رقیب آن جک زیرسقفی چفت ۱۱۰۰N دو موتوره می‌باشد.

مشخصات فنی مدارفرمان:

مدارفرمان هر اپراتور درب اتوماتیک مهمترین بخش آن می‌باشد، وجود امکانات و عملکرد دقیق بینقص کمترین چیزیست که مصرف کننده از آن انتظار دارد. وجود سیستم تشخصی مانع و دوسرعته بودن از مزایای مدارفرمان این جک می‌باشد اما یک تفاوت بسیار مهم و خوبی که این مدارفرمان دارد و آن را با سایر هم رده های قیمتی خود متمایز می‌کند. قابلیت اتصال ۲ دستگاه به یک مدارفرمان می‌باشد که باعث کاهش هزینه در ساختمان‌هایی می‌شود که دو درب ریلی داشته و قصد اتومات کردن آن به صورت مجزا دارند. که در این حالت نیاز نیست دو دستگاه کامل خریداری نمایند و با خرید ۲ ریل و یک مدارفرمان می‌توانند سیستم مورد نظر خود را راه اندازی کنند. در صورتی که قصد تجهیز کردن درب خود با مشخصاتی که گفته شد دارید با کارشناسان ما تماس حاصل بفرمایید.
همچنین لازم به ذکر است با توجه به تنظیم مکانهای ایستادن توسط انکودر، امکان تنظیم با زمان در حال حاضر وجود ندارد و می‌توان تنها عیب این اپراتور زیرسقفی دانست.

مشخصات ظاهری:

از لحاظ ظاهری ایراد خاصی از این اپراتور زیرسقفی نمی‌توان گرفت، ظاهری زیبا و یک دست و وجود ریلهای با کیفیت و بدون خوردگی همگی نشان از کیفیت بالای این محصول می‌باشد.

فلاشر موجود در جک سکشنال اکسترا مدل ۴۰۲۴ دارای طراحی اختصاصی این شرکت می‌باشد و ظاهری بسیار زیبا در هر زاویه ای به درب شما خواهد بخشید.

 

فلاشهر اکسترا

فتوسل درب اتوماتیک یا چشم درب اتوماتیک موجود در این محصول چرخشی نمی‌باشد و به صورت ساده می‌باشد اما کیفیت برد این چشم درب اتوماتیک بسیار بالا بوده و به دلیل استفاده از قطعات با کیفیت و درجه حفاظتی بالا طول عمر بالایی نیز خواهد داشت.

 

چشم درب اکسترا

ریموتهای موجود در جعبه از نوع اختصاصی شرکت اکسترا به صورت هاپینگ بوده و به تعداد میتوان تهیه کرد. کیفیت خوب آن باعث میشود حس خوب و استفاده راحت از یک محصول به مصرف کننده منتفل شود.

گارانتی و خدمات پس از فروش:

جک زیرسقفی اکسترا EX4024 با ۱ سال گارانتی کتبی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش توسط این فروشگاه عرضه خواهد شد.

شرایط استفاده از گارانتی:

از تاریخ تولید ۱۲ ماه نگذشته باشد.
هولگرام و بارکد و تاریخ تولید بدون عیب و نقص باشد.
گارانتی تعویض شامل نوسانات برق ،شکستگی و آبخوردگی نمی‌شود.
نصب اشتباه و اتصالی بین کابلها شامل گارانتی تعویض نمی باشد
بوی سوختگی pcb بدهد (pcb آتش گرفته باشد).
ریموت‌ها شامل گارانتی نمی‌باشد.

کاتالوگ جک زیرسقفی اکسترا EX4024 دو موتوره :

به منظور مشاهده کاتالوگ فارسی این محصول وارد این صفحه بشوید.

نمونه عملکرد جک زیرسقفی اکسترا EX4024 دو موتوره :

(در حال حاضر نمونه نصب شده‌ای در دسترس نمی‌باشد)

نتیجه گیری:

اگر به دنبال محصولی با کیفیت هستید و داشتن مزایایی مانند دو موتوره بودن،طراحی زیبا و عملکرد دقیق هستید بهترین گزینه خرید برای شما فقط و فقط این برند میباشد که میتوان با توجه به نوع درب، مدل تک موتوره یا دو موتوره را خریداری نمایید. بنابرین قیمت بیشتر این محصول به دلیل بالا بودن کیفیت آن نسبت به رقبای خود میباشد که ارزش خرید بالایی دارد.


شما میتوانید به منظور درخواست بازدید و یا نصب در شهر اصفهان از طریق نمایندگی اکسترا با شماره ۰۹۱۳۳۶۴۸۶۴۱ تماس حاصل نمایید و یا جزئیات پروژه خود را به شماره واتس اپ داده شده ارسال نمایید. و یا از طریق فروشگاه اینترنتی سکیوریتی کالا این محصول را با ضمانت کتبی سلامت فیزیکی خریداری نمایید.

خرید آنلاین این محصول

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *