آیفون تصویری تابا 1070Pro

مشخصات فنی:

آیفون تصویری تابا ۱۰۷۰Pro دارای تمامی امکانات ۱۰۷۰i می‌باشد و همچنین دارای تعدادی امکانات بیشتر نیز مانند قابلیت اتصال به درب اتوماتیک، پشتیبانی از دو پنل، پشتیبانی از دو دوربین مداربسته، قابلیت اتصال تا ۳ مانیتور به صورت موازی، پشتیبانی از کارت حافظه تا ۳۲ گیگابایت و … میباشد که به معرفی هر یک خواهیم پرداخت

آیفون تصویری تابا 1070Pro

قابلیت اتصال به ماژول درب اتوماتیک:
برای استفاده از این قابلیت فقط و فقط نیازمند سیم کشی از پشت پنل به مدارفرمان جک درب اتوماتیک میباشد. تا با استفاده از کلید تعبیه شده روی صفحه مانیتور ۱۰۷۰pro بتوان درب اتوماتیک را باز و بسته نمایید.

پشتیبانی از دو پنل:
این قابلیت اگرچه جدید نیست اما در منزلهای ویلایی و یا مجتمع هایی که دارای دو درب ورودی هستند بسیار کاربردی است و با استفاده از این مانیتور بدون هیچ مشکلی میتوان از این ویژگی استفاده کرد

پشتبانی از دو دوربین مداربسته:
یکی دیگر از مسائلی که چندین سال است به آن پرداخته شده است ، مسئله نقاط کور ساختمان هاست که با دوربین های مداربسته این نقاط قابل مشاهده است. بنابرین اگر نیاز دارید تا با استفاده از مانیتور ایفون تصویری خود به دوربین های مداربسته خود متصل شوید و علاوه بر دوربین پنل ، دوربین های مداربسته را نیز مشاهده کنید، از مانیتور ۱۰۷۰ pro میتوانید دو دوربین مداربسته مشاهده کنید که البته این مورد نیز نیاز به سیم کشی بین دوربین مداربسته و پنل نیز میباشد.

پشتبانی از کارت حافظه:
حافظه کمترین چیزیست که از این مانیتور می‌توان انتظار داشت، مانیتور ۱۰۷۰pro با ساپورت کارت حافظه علاوه بر داشت حافظه داخلی قابلیت عکسبرداری و فیلم ۱۵ ثانیه ای را داراست که با پشتیبانی از حافظه ۳۲ گیگابایتی به راحتی تا چندین ماه تصاویر را بر روی ایفون تصویری خود ذخیره خواهید داشت.

آیفون تصویری تابا 1070Pro

نصب به صورت موازی تا ۳ مانیتور:
اگر منزل شما بزرگ است یا به صورت دوبلکس می‌باشد و نیاز به مانیتورهای ایفون تصویری در چندین نقطه هستید میتوانید از ایفون تصویری ۱۰۷۰pro تا ۳عدد به صورت موازی نصب نمایید و ببینید کیفیت صدا و تصویر کماکان به صورت قابل قبولی به شما ارائه خواهد شد.

آیفون تصویری تابا 1070Pro

مشخصات ظاهری:

از لحاظ ظاهری این مانیتور بسیار به مدل ۵-۷۰ تابا شباهت داشته و نسبت به مدل ۱۰۷۰i ظاهری شکیل تر به همراه نور تزئینی دارد. رنگبندی این مانیتور نیز خاص بوده و استفاده از ترکیب طوسی و مشکی را تابحال در هیچ مانیتوری ندیده بودیم که باعث شده تا احساس یونیک بودن در این مدل به صور محسوسی قابل حس باشد.

آیفون تصویری تابا 1070Pro

 

مقایسه ۱۰۷۰i و ۱۰۷۰Pro:

1070pro تابا

گارانتی و خدمات پس از فروش:

آیفون تصویری تابا ۱۰۷۰Pro با ۳۶ ماه گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش توسط این فروشگاه عرضه خواهد شد.

شرایط استفاده از گارانتی:

  1. از تاریخ نصب ۳۶ ماه نگذشته باشد.
  2. هولگرام و بارکد و تاریخ تولید بدون عیب و نقص باشد.
  3. گارانتی تعویض شامل نوسانات برق ،شکستگی و آبخوردگی نمی‌شود.
  4. نصب اشتباه و اتصالی بین سیمها شامل گارانتی تعویض نمی باشد
  5. بوی سوختگی pcb بدهد (pcb آتش گرفته باشد).

کاتالوگ آیفون تصویری تابا ۱۰۷۰ پرو :

به منظور مشاهده کاتالوگ فارسی این محصول وارد این صفحه بشوید.

 تیزر معرفی آیفون تصویری تابا ۱۰۷۰Pro :

در حال حاضر موجود نمی‌باشد


شما میتوانید به منظور خرید و یا درخواست نصب در شهر اصفهان از طریق نمایندگی تابا الکترونیک  با شماره ۰۹۱۳۳۶۴۸۶۴۱ تماس حاصل نمایید و یا جزئیات پروژه خود را به شماره واتس‌اپ داده شده ارسال نمایید.

خرید آنلاین تابا ۱۰۷۰pro

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *