جک درب اتوماتیک ریلی میلان

شرکت میلان پس از موفقیت بسیار زیاد در فروش محصولات جک درب اتوماتیک بازویی خود یعنی جک بازویی میلان ۴۰۰ ، جک بازویی میلان ۵۰۰ و جک بازویی میلان ۶۰۰، اقدام به تولید و معرفی دو محصول جدید، اینبار در زمینه موتورهای ریلی اتوماتیک کرده است. این موفقیت بالای محصولات سابق میلان فقط و فقط به دلیل کیفیت ساخت بسیار خوب و گارانتی بلند مدت و خدمات پس از فروش بسیار خوب آن بوده و برای افرادی که درب منزل آن‌ها ریلی میباشد خبری بسیار خوشایند خواهد بود وارد شدن موتور درب اتوماتیک ریلی میلان به بازار ایران. این شرکت دو جک درب اتوماتیک ریلی میلان را با قدرت های ۸۰۰ کیلوگرم و ۱۵۰۰ کیلوگرم تولید کرده است که در ادامه به مشخصات فنی و ظاهری آنها خواهیم پرداخت.

مشخصات فنی:

موتور درب ریلی میلان ۸۰۰ و ۱۵۰۰ با بهره‌مندی از موتور پر قدرت، قابلیت جابجایی لنگه دربی با وزن های ۸۰۰ و ۱۵۰۰ کیلوگرم را دارد. موتور Milan 1500 و Milan 800 را می‌توان در رده موتورهای درب اتوماتیک اقتصادی دانست که با امکانات نسبتا خوب گزینه مناسبی برای ترددهای متوسط و مجتمع هایی با تعداد واحد متوسط می‌باشد.

هر دو موتور درب ریلی میلان با استفاده از ولتاژ ورودی ۲۲۰ ولت AC باعث می‌شود توان بالاتری نسبت به موتورهای ۲۴ ولت اعمال نماید اما قابلیت اتصال UPS در این موتور وجود ندارد و در زمان قطع برق ملزم به استفاده از کلید خلاص کن جک خواهید بود.

سیکل کارکرد این موتور در رده متوسط بوده و در شرایطی که تعداد تردد روزانه شما بالا نیست عمکلردی بدون مشکل خواهد داشت.

یکی از امکانات بسیار خوب این موتور بهره مندی از میکروسوئیچ است که با تنظیم حد باز و بسته توسط این میکروسوئیچ ها در زمان نصب، مشکلات برخوردهای غیرمنتظره با چهارچوب و دیوار را به هیچ عنوان با استفاده از این موتور نخواهید دید.

در پک این موتورها ۴ متر ریل دنده شانه ای بسیار باکیفیت موجود می‌باشد و در صورت نیاز به ریل به تعداد مورد نیاز باید از طریق لوازم جانبی درب اتوماتیک(ریل دنده شانه ای) و یا تماس با بخش فروش تهیه نمایید.

مشخصات فنی مدارفرمان:

مدارفرمان این موتور بسیار نام آشنا بوده و عملکرد بدون نقص مدارفرمان رامونا باعث شده تا در این موتور مورد استفاده قرار بگیرد. تا با امکانات متعددی که دارد پاسخگوی نیاز شما باشد. دو سرعته بودن، تنظیم دقیق، راه اندازی سریع، پشتیبانی از میکروسوئیچ و … بخش کوچکی از امکانات این مدارفرمان می‌باشد.

مشخصات ظاهری:

جک درب اتوماتیک ریلی میلان

از لحاظ ظاهری همانند موتور ریلی پروتکو سری موور می‌باشد و ظاهر چشم و فلاشر موجود بر روی این موتور نیز ظاهری معمولی اما باکیفیت دارد. ریموت‌های موجود در داخل پک این موتور از فرکانس ۴۳۳٫۹۲MHZ پشتیبانی می‌کند که با توجه به قیمت مناسب این نوع ریموت‌ها، توسط مصرف کننده می‌تواند شخصی سازی شود.

گارانتی و خدمات پس از فروش:

موتور درب ریلی میلان ۱۵۰۰ و موتور درب اتوماتیک ریلی میلان ۸۰۰ ساخت ایران می‌باشد که این امر باعث می‌شود تا قطعات این جک، در صورت نیاز به راحتی در اختیار مصرف کننده قرار بگیرد. با این حال شرکت Milan برای این موتور ۲۴ ماه گارانتی طلایی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش در نظر گرفته است که در صورت خرید از فروشگاه اینترنتی سکیوریتی کالا و یا شرکت ایمن فربد سپاهان در شهر اصفهان پاسخگو و ضامن گارانتی این محصول تا زمان اتمام گارانتی به صورت کتبی خواهیم بود.

 


شما میتوانید به منظور درخواست بازدید و یا نصب درب اتوماتیک در شهر اصفهان از طریق نمایندگی جک میلان  با شماره ۰۹۱۳۳۶۴۸۶۴۱ تماس حاصل نمایید و یا جزئیات پروژه خود را به شماره واتس اپ داده شده ارسال نمایید و در صورت خرید به صورت آنلاین از طریق لینک های زیر اقدام نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *