نمایشگاه IPAS 2021

ستاد اجرای برگزاری نمایشگاه IPAS 2021 در سال ۱۴۰۰ به دلیل شیوع کرونا تصمیم به عدم برگزاری این نمایشگاه کرده است و این فرصت جذاب برای علاقه مندان و شرکتهای شرکت کننده در این مجموعه فراهم نخواهد شد تا محصولات خود را به نمایش در معرض عموم قرار دهند. این ستاد در نامه ای به فعالان در این عرصه چنین اعلام داشت:

مشارکت کننده گرامی نمایشگاه IPAS 2021 به اطلاع میرساند، به دلیل شیوع ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامتی شما و رعایت دستور العملهای بهداشتی مقرر گردیده امسال نمایشگاه IPAS برگزار نگردد. انشالله با رفع این بیماری منحوس در سال آتی و مشارکت همه جانبه شما، این رویداد بین المللی برگزار خواهد شد.

شرکت هایی که برای رزرو غرفه، واریزی به شرکت ناجی پاس داشته اند، برای دریافت مبلع واریزی لطفا نامه درخواست خود را با سربرگ آن شرکت مجترم به ترتیب نام آن صاحب حساب، شماره حساب، شماره شبا و بانک عامل را به آدرس Financial@ipas.ir ایمیل نمایید.

این نمایشگاه هر سال در مصلی تهران برگزار میشود و در آن اقدام به معرفی جدیدترین محصولات و تکنولوژی ها در سیستم های امنیتی و حفاظتی و پلیسی می‌شود که با توجه به وضعیت نابسامان ایران و نزدیک بودن به پیک بعدی کرونا، این تصمیم ستاد اجرایی نمایشگاه به نظر منطقی می‌باشد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *