اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای

استفاده از درب اتوماتیک در بسیاری از ساختمان ها بسیار مرسوم و به امری ضروری تبدیل شده است اما استفاده از اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای نیز برای فروشگاه های کوچک و بزرگ بسیار حائز اهمیت می‌باشد که در ادامه با ارائه ۸ دلیل، به اهمیت استفاده از اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای برای فروشگاه ها خواهیم پرداخت

۱- بهینه سازی استفاده از انرژی

با نصب اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای ، ورودی فروشگاه شما در زمانی که مشتری قصد ورود و خروج را داشته باشد باز شده و در زمان کمی (که این زمان قابل تنظیم هم می باشد) بسته خواهد شد. این موضوع باعث می‌شود که تبادل گرما و سرما از داخل فروشگاه با فضای خارجی به حداقل برسد. این امر باعث صرفه‌ جویی در مصرف انرژی و حفظ سرمایش و گرمایش محیط داخلی شود. با توجه به افزایش قیمت حامل‌‌های انرژی تأثیر زیادی در کاهش هزینه‌ها و افزایش سودآوری در کسب کار شما خواهد گذاشت. این امر با ترکیب اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای و پرده هوا تاثیری دو چندان خواهد داشت.

۲- زیبایی ظاهر و پرستیژ آن

یکی از بالاترین ویژگی‌‌های اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای و یا کرکره اتوماتیک ایجاد زیبایی، پرستیژ و زیبایی در اماکن تجاری می‌ باشد. این درب‌ها با قابلیت نصب در هر قسمتی با اشکال متفاوتی (منحنی، تخت، گرد، مثلثی) و امکان شخصی ‌سازی‌ هایی از جمله انتخاب پوشش نهایی نظیر نوع، رنگ، استایل، نوع شیشه و… برای برقراری تناسب و یکپارچگی با محیط اطراف به بهبود زیبایی محیط کسب‌ وکار کمک بالایی خواهد کرد و این امر در برندینگ و ایجاد ذهنیت ماندگار و مثبت در ذهن مشتریان تأثیر بالایی خواهد داشت.

۳- بهداشت و تمیزی

با توجه به شیوع بیماری‌های مختلف مانند کرونا، دستگیره‌ ها یکی از کثیف ترین و آلوده ترین نقاطی است که در طول روز با آن‌ ها سرکار خواهیم داشت. امروزه افزایش استفاده از درب‌های اتوماتیک، تماس با این نقاط انتقال میکروب و باکتری ها را به حداقل رسانده و موجب تمایل مشتری به خرید از فروشگاه‌ های مجهز به درب اتوماتیک شده است.

۴- کنترل تردد و ورود و خروج

شما به‌ عنوان مالک یک فروشگاه یا یک کسب و کار در مواقعی نیازمند کنترل تردد مشتریان خود می شوید. بطور مثال بانک‌ ها در یک فاصله زمانی بین ساعت های ۱۳:۰۰ تا ۱۳:۳۰ درب های اتوماتیک خود را در حالت یک طرفه ینی یکسو تردد قرار می ‌دهند تا مشتری جدید نتواند وارد بانک شوند و مشتریان داخل بانک کار خود را انجام داده و امکان خروج از بانک را داشته باشند.

۵- راحت بودن ورود و خروج

استفاده از درب اتوماتیک یا کرکره برقی راحتی در رفت‌ و آمد را برای مشتریان و صاحبان کسب کار دو چندان می کند. دو فروشگاهی که هر دو یک زمینه کاری دارند و در کنار هم هستند اما یکی از آن ها دارای درب اتوماتیک می باشد و دیگری درب دستی دارد را تصور نمایید. مشتریان برای ورود و خروج در فروشگاهی که درب آن دستی است مجبور می شوند خرید های خود را به زمین گذاشته و درب را با دست باز و بسته نمایند یا شاید در بهترین حالت ممکن مالک فروشگاه یک نفر از نیروی های خود را برای باز و بسته کردن درب برای مشتریان به کار گرفته باشد.

قطعاً در این شرایط مشتریان به فروشگاهی که مجهز به درب اتوماتیک است را برای خرید انتخاب خواهند کرد.

۶- خوش آمد گویی راحت به مشتریان

امروزه در کسب و کار ها، توجه به مشتریان و نیاز های آنان یکی از ضروری ‌ترین و اساسی ترین اصول حرفه‌ای بازاریابی است. احترام به مراجعه کنندگان و توجه به راحتی، امنیت و بهداشت مشتریان تأثیر زیادی در ایجاد نظر مثبت آنان نسبت به کسب و کارتان خواهد داشت. با تجهیز فروشگاه خود به درب های اتوماتیک یا کرکره های اتوماتیک به مشتریان و مراجعه کنندگان خود خوش آمد گویی کنید.

۷- استفاده بهینه از فضا

هزینه اجاره و یا خرید فضای تجاری در مرکز شهر سهم عظیمی از سرمایه اولیه ای که برای راه‌اندازی کسب‌ و کار خود دارید را شامل می شود. از این سو استفاده قسمتی از فضای در دسترس نیز، میزان بهره‌وری در کسب‌ و کار شمارا بهبود می بخشد، با استفاده از درب های اتوماتیک دیگر نیازی به اختصاص دادن قسمتی از فضای کسب ‌و کار شما برای باز و بسته شدن درب ها به صورت دستی نیست و از این منطقه می‌ توانید به عنوان فضای مفید تری استفاده کنید.

۸- ایمنی

استفاده از آخرین تکنولوژی ها و استاندارد درب های اتوماتیک و کرکره ای، امنیت مشتریان و فروشگاه در بالاترین سطح تأمین می گردد. همچنین سایر ماژول ها و تجهیزات امنیتی مانند سیستم‌ های مدیریت یکپارچه ساختمان ها، دزدگیر، اطفاء حریق و…. به سیستم های درب اتوماتیک شما قابل اضافه شدن است.

 


جهت دریافت اطلاعات بیشتر، درخواست طراحی، مشاوره و اجرا در اصفهان و یا خرید درب اتوماتیک شیشه‌ ای جهت ارسال به سراسر ایران با ما در تماس باشید

تلفن دفتر مرکزی: ۰۳۱۹۱۰۰۳۰۳۷

مدیریت: ۰۹۱۳۳۶۴۸۶۴۱

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *