دزدگیر اماکن ساترا S2

دزدگیر اماکن Satra S2 را نسل جدید دزدگیر اماکن می‌توان نامید. دزدگیر ساترا S2 با بهره مندی از تراشه قدرتمند خود و همچنین طراحی برد SMD با دقت و ظرافت بالا باعث شده تا پردازش اطلاعات تنها در کسری از ثانیه انجام شود. عملکرد این دزدگیر اماکن در شرایط مختلف کاملا بدون خطا و دقیق می‌باشد. دزدگیر ساترا دارای دو عدد ریموت برد بالا به همراه تلفن کننده سیمکارتی می‌باشد.

یکی دیگر از شاخصه های فنی این محصول بهره مندی از صفحه نمایش لمسی با حساسیت بسیار قابل قبول است که باعث شده تا اولین دزدگیر لمسی در ایران لقب بگیرد. وجود قابلیت ۴ رله خروجی ۲۲۰ ولت در این دزدگیر نیز آن را بتوان در قالب یک دستگاه جهت کنترل هوشمند منزل نیز نام برد. از این چهار خروجی میتوان در هوشمند‌سازی ساختمان و به کمک آن می‌توان سیستم روشنایی سرمایشی گرمایشی درب اتاق ها و درب‌های اتوماتیک را از هر نقطه از ایران کنترل کرد

نکته دیگر از مشخصه های فنی دزدگیر اماکن Satra S2 دارا بودن سیستم اعلام حریق می‌باشد با قابلیت نصب سنسورهای حرکتی با سیم و بی سیم مگنت سنسور لرزشی آژیر بیسیم و باسیم پدال و ….

مشخصات ظاهری:

از لحاظ ظاهری هیچگونه ایرادی از این محصول نمی‌توان گرفت، زیبایی در تمامی قسمت‌ها مشهود بوده، از ریموت محصول گرفته تا دستگاه مرکزی با صفحه براق مشکی و صفحه کلید لمسی بدون شک سخت پسندان را راضی خواهد کرد.

دزدگیر اماکن ساترا اس 2

ریموت‌های موجود در جعبه از نوع بسیار خوب موجود و از جنس استیل می‌باشد که موجب می‌شود حس خوب و استفاده راحت از یک محصول به مصرف کننده منتفل شود.

گارانتی و خدمات پس از فروش:

دزدگیر ساترا مدل S2 با ۱ سال گارانتی کتبی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش توسط این فروشگاه عرضه خواهد شد.

شرایط استفاده از گارانتی:

  1. از تاریخ تولید ۱۲ ماه نگذشته باشد.
  2. هولگرام و بارکد و تاریخ تولید بدون عیب و نقص باشد.
  3. گارانتی تعویض شامل نوسانات برق ،شکستگی و آبخوردگی نمی‌شود.
  4. نصب اشتباه و اتصالی بین کابلها شامل گارانتی تعویض نمی باشد
  5. بوی سوختگی pcb بدهد (pcb آتش گرفته باشد).
  6. ریموت‌ها شامل گارانتی نمی‌باشد.

کاتالوگ دزدگیر اماکن Satra S2 :

به منظور مشاهده کاتالوگ فارسی این محصول وارد این صفحه بشوید.

نمونه عملکرد دزدگیر ساترا S2:

در حال حاضر نمونه عملکردی از این محصول در دسترس نمی‌باشد


در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر و یا خرید از نمایندگی ساترا در اصفهان با شماره‌های زیر تماس بگیرید. و در صورت خرید آنلاین این محصول از طریق این لینک اقدام به خرید نمایید.

تلفن‌های تماس:    ۰۹۱۳۳۶۴۸۶۴۱     –        ۰۹۳۵۶۴۰۱۸۰۹       –      ۹۱۰۰۳۰۳۷-۰۳۱

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *