امروزه زندگی انسان ها نیازمند سرعت، دقت و امنیت دوچندانی شده است، از این رو شرکت داهوا با رعایت استانداردها و استفاده از تکنولوژی های روز دنیا برآمده تا تحولی در صنعت آیفون های تصویری ایجاد کند. این شرکت برخلاف اکثر سازنده های آیفون های تصویری اقدام به تولید محصولاتی بر بستر شبکه کرده است که این امر باعث افزایش زیبایی، کارایی و راحتی برای مصرف کنندگان شده است. بنابرین داهوا با شعار “راه حلی جدید و هوشمند” تحت عنوان آیفون تصویری بر بستر پروتکل SIP گامی بلند به منظور تولید این محصول برداشته است.

شرکت داهوا با آیفون تصویری تحت شبکه خود، مجتمع های مسکونی، اداری و دیگر مواردی که نیاز به ارتباط داخلی صوتی و تصویری درون سازمانی می باشند را قادر می سازد تا با مدیریت مشتریان و ارتباطات درون سازمانی (ارتباط داخلی)، باعث صرف جویی در هزینه ها، کاهش نیروی انسانی و افزایش سرعت و ایمنی و بهبود بهره وری شود. SIP از کلمه Session Initiation Protocol آمده و به پروتوکل سیپ معروف میباشد که این پروتکل یک نوع ارتباط سیگنالی به صورت ارتباط صوتی و تصویری می باشد.

استفاده از این پروتکل در آیفون تصویری داهوا باعث یکپارچگی بین تمام سیستمهای امنیتی، اعم از دوربین مداربسته، دزدگیر و اپلیکیشن تلفن همراه می شود. که باعث به وجود آوردن یک پلتفرم یکپارچه و فن آوری بسیار هوشمند به منظور تامین امنیت مجتمع های مسکونی، ساختمان های اداری و سایر مواردی که نیازمند مخابره صوتی و ویدیویی در داخل ساختمان هستند می شود. پروتکل سیپ که در این پلتفرم داهوا استفاده شده این قابلیت را به مصرف کننده میدهد تا با ایجاد گروه تماس با سایر افرادی که از این پروتکل استفاده میکنند، ارتباطی صوتی و یا تصویری و یا نوشتاری( از طریق نصب برنامه در کامپیوتر و یا داخل مانیتور) داشته باشند.

 

اپلیکیشن موبایل

استفاده از این پروتکل نیازمند به یک دریافت کننده اطلاعات نیز می باشد که به این منظور اپلیکیشن موبایل برای دریافت اطلاعات طراحی شده است. از ویژگی ها و نحوه عملکرد این اپلیکیشن می توان گفت، زمانی که فردی با آیفون تماس برقرار میکند( زنگ واحد مورد نظر را میزند)، این درخواست به موبایل شما از طریق اپلیکیشن ارسال می شود. زمانی که شما در منزل نباشید، تماس به طور مستقیم به تلفن همراه خود ارجاع داده میشود و با استفاده از تنظیمات اپلیکیشن، می توانید دستگاه آیفون تصویری ساختمان خود را به تلفن همراه خود متصل کنید تا در صورت تایید شما درب را باز کند.

افزایش امنیت

در نگاه اول به مانیتور داخل ساختمان اولین چیزی که بسیار جلب توجه میکند، وجود زون های(Zone) متعدد در زیر مانیتور است که نشان میدهد این پلتفرم بینظیر همانند یک دزدگیر خانگی میتواند عمل کند و به چشمی ها و سنسور های مختلف متصل شود. بنابرین شما با یک مانیتور با وضوح تصویر بالا مواجه هستید که علاوه بر قابلیت اتصال به دوربین های مداربسته میتواند یه دزدگیر اماکن نیز باشد که این امنیت منزل و یا محل کار شما را دو چندان میکند.

بستر های نرم افزاری SIP بر روی مرکز کنترل VTSS5000

سرور SIP VTSS5000 سیستمی یکپارچه برای آیفون های تصویری است که دارای یک سیستم عامل و سخت افزار در یک جعبه است، که باعث عملکرد و کارکرد آسان با آن می شود.  این سرور VTSS5000 میتواند تا ۵۰۰۰ دستگاه آیفون تصویری و ۲۰۰ دستگاه IP را ساپورت کرده که میتوان آن را پلتفرم مدیریتی پیشرفته نام برد.

ویدیو معرفی آیفون تصویری داهوا

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *