هایکویژن با معرفی محصول جدید خود نشان داد که این محصول میتواند پلاک های فارسی را به متن تبدیل کند و در خود ذخیره کند.

تا قبل از معرفی این محصول، جهت استفاده از قابلیت پلاک خوانی از چند دوربین مداربسته تحت شبکه و یک نرم افزار پلاک خوان استفاده میشد. اما دوربین مداربسته جدید هایکویژن مدل ۲CD4A26FWD نیازی به هیچ نرم افزار جانبی نداشته و به تنهایی قابلیت پلاک خوانی دارد که این یک مزیت بسیار خوبی برای شرکت هایکویژن می باشد تا از سایر رقبای خود پیشی بگیرد. همانطور که گفته شد این دوربین جدید علاوه بر خواندن پلاک های انگلیسی قابلیت خواندن پلاک های فارسی را نیز دارد که باعث میشود در خاورمیانه با استقبال چشمگیری روبرو شود. تشخیص پلاک های کشورهای مختلف گاهی برای نرم افزارها نیز مشکل بوده اما به گفته مدیر شرکت هایکویژن آقای “کین یاو” دقت ۹۸ درصدی این دوربین در تشخیص و پردازش پلاک ها این قابلیت را به آن داده تا پلاک های تمامی کشور ها را بدون مشکل پردازش کند. بنابرین با توجه به سابقه شرکت هایکویژن می توان به این دوربین مداربسته با کیفیت نیز کاملا اعتماد کرد.

در کنار پردازش تصویر و شناسایی پلاک خودرو ، یکی از ویژگی های این محصول همانند سایر دوربین های معرفی شده در سال ۲۰۱۷، قابلیت بازسازی تصاویر رنگی در نور بسیار کم می باشد. این تکنولوژی که با نام Dark Fighter شناخته می شود در دوربین های هایک ویژن بکار گیری شده است تا حتی در کمترین نور محیط، دوربین بتواند عمل شناسایی پلاک خودرو را انجام بدهد.

 

دوربین های پلاک خوان نیاز به ضبط تصویر به کیفیت بالا (نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و ۱۰۸۰p) دارند که با توجه به استفاده از تکنولوژی ROI در این دوربین کیفیت تصاویر در یک محل خاص از تصویر بالاتر از سایر قسمت ها در نظر گرفته می شود بنابرین حافظه کمتری نیز در هارد اشغال می شود. قیمت تعیین شده برای این دوربین حدود ۳۵۰-۴۰۰ دلار است که با امکانات آن قیمتی معقول به نظر میرسد که البته به پیشرفت این تکنولوژی قیمت این محصول نیز قطعا دچار کاهش می شود.

از دیگر ویژگی های دوربین مداربسته ۲CD4A26FWD به وجود درگاه حافظه با ساپورت تا ۱۲۸ گیگابایت و خروجی CVBS به منظور تست و عیب یابی می توان اشاره کرد.

مشاهده ویدیو عملکرد پلاک خوانی دوربین هایک ویژن ۲CD4A26FWD


جهت خرید دوربین و دستگاه مورد نظر، دریافت لیست قیمت محصولات و یا بازدید از محل تنها در شهر اصفهان به منظور دریافت مشاوره و پیش فاکتور از طریق راه های زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن دفتر مرکزی:   ۰۳۱۹۱۰۰۳۰۳۷

فکس: —

تلفن همراه (مدیریت): ۰۹۱۳۳۶۴۸۶۴۱

پشتیبانی: ۰۹۳۵۶۴۰۱۸۰۹

ایمیل: info@ifs-co.ir

کانال تلگرام: کلیک کنید

صفحه اینستاگرام: کلیک کنید

فروشگاه اینترنتی تجهیزات حفاظتی: کلیک کنید

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *