درب اتوماتیک زیرسطحی یا همان کف گرد پا ملخی به طور معمول برای درب های بازویی (لولایی) مورد استفاده قرار می گیرد که از معماری و طراحی خاصی برخوردار می باشند. با نصب اینگونه جک ها بر روی سطح درب،باز و بست کردن درب را بدون هیچ مشکلی می توان کنترل کرد.

از مشخصات فنی اینگونه جک ها می توان به عملکرد بسیار بی صدا به علت ۲۴ ولت بودن آنها اشاره کرد. نیاز به قفل برقی با توجه به ساختار این نوع جک ها مشهود می باشد تا در صورت برخود جسم به درب، از آسیب به جک ها جلوگیری شود. نوع سیستم عملکرد این جک ها الکترومکانیک بوده و معمولا تحمل وزن ۴۰۰ کیلوگرم و عرض ۳/۵ متر را دارند. این جک ها اگرچه دارای قدرت بالایی هستند اما دارای سرعت بدون نوسانی و یکنواختی هستند.

از دیگر مشخصات این گونه جک ها آستانه تحمل دمایی بالای ان ها می باشد(+۵۰ تا -۲۰) که استفاده از آن ها را در تمامی شرایط محیا میسازد و به دلیل ظاهر زیبای آنها، استفاده از آن را برای کسانی که به زیبایی محیط زندگی خود اهمیت می دهند ترغیب میکند.

گفته شد که این نوع جک ها معمولا به صورت ۲۴ ولت DC موجود می باشند و قابلیت اضافه کردن باطری بک آپ را دارند تا در صورت قطع برق امکان تردد وجود داشته باشد.

به طور کلی جک های پا کف گرد پا ملخی در دسته جک های کم مصرف قرار گرفته اند و استفاده از آنها تنها در شرایطی پیشنهاد می شود که امکان استفاده از جک های بازویی نباشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *