شرکت هایکویژن نسل جدید محصولات خود را با عنوان نسل سوم استاندارد easy ip در سال ۲۰۱۷ ارائه کرد تا با استفاده از این تکنولوژی به دستاوردهای زیادی دست یابد که در ادامه به شاخص ترین این دستاوردها می پردازیم.

 

کدک +h265:

استفاده از این ویژگی باعث کاهش حجم تصاویر تا ۵۰% در ذخیره سازی بر روی هارد شده است. این الگوریتم ذخیره سازی جدید باعث شده تا علاوه بر کاهش هزینه هارد اکسترنال، کیفیت تصاویر بهتری نیز ارائه دهد. عملکرد این الگوریتم به این صورت است که المان های ثابت و غیر ضروری در تصویر آرشیو می شود.

بهبود توابع VCA:

زمانی که تصاویر با کیفیت تری به همراه کدک +۲۶۵ ارائه شود، دقت و کارایی توابع VCA به میزان محسوس و قابل توجهی افزایش میابد بنابرین توابع پردازش تصویر به میزان بسیار قابل قبولی دارای عملکرد بهتری خواهند بود.

پایداری بالاتر و استفاده راحت تر:

عملکرد این نسل سوم از دوربین های هایکویژن باعث شده تا میزان پایداری آنها در شرایط جوی بهبود یابد و تمامی دوربین های این نسل دارای استاندارد IP67 باشند. همچنین بالابردن متراژ نصب آنها تا ۳۰۰ متر به لطف بهبود قابلیت PoE از جمله ویژگی های قابل ذکر می باشد.

رزولوشن ۴K:

تولید دوربین های مداربسته با رزولوشن ۴k در نسل سوم دوربین ها باعث شده تا بتوان تصاویر با کیفیت و با حجم ذخیره سازی پایین بهره برد. وجود تکنولوژی WDR تا ۱۲۰ دسیبل نیز به طور محسوس نویز تصاویر را کاهش داده است تا در شرایط نور کم بتوان دید مناسبی از درون لنز دوربین داشته باشیم. همچنین در مقایسه با رقیب دیرینه خود یعنی شرکت داهوا و برخلاف آن میتواند تصاویر دید در شب را به صورت رنگی ارائه دهد. این حالت به لطف تکنولوژی dark fighter انجام میپذیرد.


جهت خرید دوربین و دستگاه مورد نظر، دریافت لیست قیمت محصولات و یا بازدید از محل در شهر اصفهان به منظور دریافت مشاوره و پیش فاکتور از طریق راه های زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن دفتر مرکزی:   ۰۳۱۹۱۰۰۳۰۳۷

فکس: —

تلفن همراه (مدیریت): ۰۹۱۳۳۶۴۸۶۴۱

پشتیبانی: ۰۹۳۵۶۴۰۱۸۰۹

ایمیل: info@ifs-co.ir

کانال تلگرام: کلیک کنید

صفحه اینستاگرام: کلیک کنید

فروشگاه اینترنتی تجهیزات حفاظتی: کلیک کنید

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *