احتمالا همه ما نام خانه هوشمند را شنیده ایم اما برای آشنایی بیشتر با این نوع سیستم ها با ما همراه باشید.

تا این لحظه استفاده از تلفن های همراه هوشمند به منظور ارتباط بین مردم استفاده میشد. اما وفته آن رسیده از تلفن های همراه هوشمند به منظور ارتباط بین وسایل خانه خود نیز استفاده کنیم. بنابرین میتوان مفهموم خانه هوشمند را به طور خلاصه به ارتباط بین تمام وسایل خانه تعریف کرد. عملکرد این نوع خانه های هوشمتد به این صورت است که تمام وسایل از طریق یک دستگاه مرکزی کنترل میشوند و میتوان با استفاده از این تلفن هوشمند خود، کنترل دمای منزل، لامپ ها، لوازم برقی، قفل ها، انواع دوربین ها و مانیتورهای موجود را از راه دور یا در منزل کنترل کرد.

 

یکی از معروف ترین سیستم های مورد استفاده از کشورهای پیشرفته Control4 میباشد که محصول کشور آمریکا میباشد. سیستم های اختصاصی بسیاری در هوشمندسازی منازل طراحی و ساخته شده است که تعدادی نیاز به زیرساخت در ساختمان هم ندارند.

مزایای یک خانه ی هوشمند چیست؟

میتوان مزیت یک خانه هوشمند را در مقایسه با خانه معمولی در راحتی ساکنین و مصرف کمتر انرژی خلاصه کرد. انجام دادن بسیاری از کارهای روزمره به صورت خودکار و با استفاده از تلفن همراه در بستر اینترنت باعث میشود تا بتوانید زندگی راحت تری داشته باشید. کارهایی مانند تنظیم تهویه با ثابت نگاه داشتن دما به صورت خودکار حتی در زمانی که خارج از منزل هستید، خاموش و روشن کردن لامپ ها، استفاده از مایکروفر برای گرم کردن غذا !، زمانبندی وسایل منزل و موارد بسیار دیگر.

استفاده از کلمه هوشمند به این موارد انجام کار بستده نمیکند، زیرا برخی وسایل هوشمند قابلیت یادیگری داشته و از کارهایی که شما انجام می دهید، می آموزند، تا در استفاده های بعدی دقت و غملکرد بهتری داشته باشند تا شما با فعالیت بسیار کمتری بتوانید انجام خیلی کارها را به صورت خودکار به وسایل خانگی خود محول کنید.


به منظور کسب اطلاعات بیشتر و خرید پکیج خانه هوشمند با کارشناسان ما تماس حاصل بفرمایید

تلفن دفتر مرکزی:   ۰۳۱۹۱۰۰۳۰۳۷

فکس: —

تلفن همراه (مدیریت): ۰۹۱۳۳۶۴۸۶۴۱

پشتیبانی: ۰۹۳۵۶۴۰۱۸۰۹

ایمیل: info@ifs-co.ir

کانال تلگرام: کلیک کنید

صفحه اینستاگرام: کلیک کنید

فروشگاه اینترنتی تجهیزات حفاظتی: کلیک کنید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *